Gå til innhold

Dra på handlesenter uten vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gått til buss (ca 3min) med ungen på armen, tatt bussen i 4-5 min, for så å gått med ungen på armen ca 2 min bort til handlesenter og handla og tatt samma runden hjem?

skal ikke handle mye..Ungen er 10,5 mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt ungen i armene på senteret, men da har jeg kjørt bil, og småen er bare 3mnd. Men så sant du orker å bære han så er det vel ikke noe problem;)

Bæresele hadde nok vært midt i blinken;)

Skrevet

Jeg har gått med bæresele på senter, men jeg har kjørt dit.

Skrevet

Kan jo ha han i handlevogn på senteret..

Jeg kjører ikke bil og mini er et MARERITT å ha i sportsvogna når det regner pga han river og tygger på regntrekket..

Skrevet

Jeg ville vel brukt bæresele i så fall. Tungt å ha ungen på armen så lenge, og vanskelig med handleposene hjem igjen, betale på bussen osv.

Og hvis det regner blir vel ungen våt av å bæres på armen?

Skrevet

Har jo regntøy og støvler til han.. har ikke bæresele.. nei, uff, jeg får bare prøve.. Skal bare ha mme og litt middag til meg, kan ta med sekk til varene:)

Skrevet

Går han litt selv høres det levlig ut, men å bære hele tiden hørtes veldig tungt ut.

Skrevet

Han går , men tryner myye... så blir å ha han i handlevogn på senteret.. vi prøver!! :) bussen går om 30 min..

*hjæælp*

Skrevet

Bor 5 minutter unna et lite lokalt kjøpesenter, og bruker mei taien når jeg skal dit. Regner det, tar jeg regnjakken utenpå oss begge, og en paraply. Men en bæresele av et eller annet slag ville nok løst problemene dine.

Skrevet

Kansje du kan ta med en ryggsekk til og ha maten i så blir det litt lettere...

Skrevet

Hvis enkelte av dere hadde lest tråden hadde dere sett at jeg ikke har bæresele o.l og at jeg skal ha maten i ryggsekk :)

Han kan jo gå, så det hjelper jo på litt, og inne på senteret har jeg han i handlevogn.

Skrevet

Jeg tror det går helt fint:) Kansje litt tungt for armene men du klarer deg sikkert!

Skrevet

Det gikk veldig bra, men neste gang tar jeg på han skinnskoa isteden for støvlene mister han, de er bittelitt store ennå:/ Så han ble sur pga jeg måtte bære han hele tida ute, men det gikk greit med armene, han satt pent og rolig på bussen og stod/satt i handlevogna på senteret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...