Proline Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Jeg sliter skikkelig med dotter i ørene som jeg ikke klarer å bli kvitt. Har vært forkjølet i to-tre uker og det virker som slimhinnene ikke vil gå tilbake. Må fremdeles pusse nesen endel (helt gjennomsiktig slimaktige greier som kommer ut). Også er det disse utrolig slitsomme dottene i ørene da som gjør meg halvdøv og føler at jeg lever isolert for verden inni hodet mitt. Har brukt nesespray og saltvannsoppløsning, samt prøvd øreskylling, men uten effekt. Nytter heller ikke å utligne ved å holde for nesa. Er redd dette skal være ut resten av svangerskapet (leste et sted at det var fare for der...). Er det noen som har erfaring med dette? Eller har noen gode råd for hvordan en kan bli bedre?
OhMyGod!!! Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 heia! jeg har nettop vært sånn i godt over ei uke, trodde jeg skulle bli gal! brukte en hel dorull på en kveld til å snyte meg med, å skikkelig sår under nesa. dotter i ørene som om jeg var på et fly, skikkelig ekkelt, å det var absolutt ingenting som fungerte for å få det bort heller! Måtte bare smøre meg med tålmodighet å tørkepapir, ble gradvis bedre, å nå er jeg nesten helt fin igjen. Håper du og blir bedre snart, føler masse med deg!
Proline Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2007 Takk for oppmuntring! Håper dottene mine også forsvinner. Godt å høre de gjorde det for deg. Ble litt motløs med tanken på å ha dem der i ti uker til.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå