Gå til innhold

Hvor stor er sannsynligheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikm om 4 dager, men det slo meg i går kveld: brystvortene mine er ikke ømme enda, noe som er veldig uvanlig. De blir alltid det ca en uke før mensen, hvorpå det øker i intensitet og jeg nesten ikke kan være borti de de siste dagene.

Kjøpte en gravitest idag men den viser jo resultat tidligst 3 dager før ikm, og jeg skal på fest idag, ikke får jeg tatt på morgenurin heller. Magefølelsen min sier at det er null sjanse for at jeg er gravid. Hva tror dere? Noen som har merket det på denne måten, at brystene er blitt MINDRE ømme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde alltid ømme pupper 1 uke før ikm før.

men de siste 3 mnd har jeg ikke hatt det i det hele tatt,

hverken før eller etter.

tør ikke tolke noe ut fra symptomer lenger jeg.

du får teste ut på dagen i morgen da.

eller vente til etter ikm,det er jo det beste.

kos deg på fest!

skal på fest i dag jeg også;-)

Skrevet

Samme her. Har alltid såre brysvorter etter el, frem til mens. Men ikke ømme denne mnd.

Ømme brystvorter kommer visst av progesteronproduksjon, og den har vi jo enten vi blir gravide eller ikke. Så jeg har i hvert fall tenkt for meg selv at det er normale svingninger i hormonnivået som gjør at de blir veldig ømme noen mnd og bare litt eller ingenting andre mnd. Har tempet så jeg vet at jeg har hatt el.

Tror ikke at det kan være noe tegn på graviditet i hvert fall. Det er vel heller omvendt..?

Skrevet

Ja jeg tror det selv også, at de iallfall skulle vært ømme OM jeg var gravid. Venter med å teste til ikm, det er bare to dager igjen til nå. Men regner med å vente noen mnd til før spiren sitter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...