Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 kan jeg tilbrede denne akkurat slik jeg gjør med nestle sin maisgrøt ? der har jeg i 3 ts pulver til ca 40ml melk eller må jeg ha i 100 ml økologisk søtmelk og 100ml vann å koke opp vann og ha i 5 ss grøt , høres jo utrolig tunvindt , vertfall siden småen ikke spiser så mye også lurer jeg på om denne er mildere for magen ?
Sabina og gjengen Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Jeg blanda den ut med bare mme til jeg synes det var passe mengde osv.. Brukte den i 6 mnd til Leo og han elsket den og spiste alle typene av den;)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 ok så du laget den ikke slik som det står bakpå ?du lagde den slik som maisgrøten skal tilbredes mme og grøtpulver blandet til ønsket mengde og konsistens ? bare lurte på¨om dette gikk ann så jeg ikke ødelagte grøten
Sabina og gjengen Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Har gått helt fint med mini evt kan du jo bruke litt vann, gjorde det innimellom.. Mini spiste den og noen ganger fikk han litt fruktpure oppi den/bananbiter. Mini har vokst og fulgt sin kurve hele veien, ligger perfekt der han skal så det utgjør iallefall ikkeno problemer med næringsinnholdet:)
Herkules Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Jeg blander med mm/mme og eller vann. Bruker også litt frukt i noen ganger. En bør vel helst ikke bare blande med vann så det gjør jeg bare en gang i blant og da har jeg også i frukt. Syns bruksanvisningen som følger grøtene er litt rar jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå