Gå til innhold

Dyreparkentråd!!!

LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte vi kunne lage en oversikt over hvem som faktisk (seriøst) vil være med på en tur. Det jeg tenker er at èn får ansvaret med bestilling osv, og at vi oppretter en konto eller finner annen løsning på dekning av overnatting. Bør gjøres skikkelig så ikke en uærlig sjel stikker av med feriekronasjen. Samtidig bør vi kanskje innlemme hverandre på mail/MSN?

Det ideelle hadde vel vært å leie leiligheter/store hytter, tror det blir billigst slik. Og bestille i god tid. Så sparer vi frem til det må betales, som oftest 40 dager før vi skal dit.

Så må vi bli enige om hvor lenge vi skal være der, hvor vi skal overnatte, og når tid vi reiser. Jeg tenker i høysesong pga Kaptein Sabeltann. :-)

Flere innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen innspill, men vi vil være med. Har masse 'tvungen' ferie til neste år før jeg eventuelt kan begynne å jobbe ;) Og høysesongen høres greit ut for meg, selv om jeg hater kø :D

Skrevet

jeg har forresten ett innspill.

Når regninga kommer står det kid og kontonummer på den, da kan man betale inn hver sitt beløp (er det jeg gjør med ferien min som står i pappas navn). Da slipper en å stå med alt ansvaret for penger og sånn, hvis det skulle bli ett problem.

Skrevet

Så bra!

Jeg har sett litt rundt, jeg tenker det blir jo desidert billigst om man leier leilighet fremfor hotell. Da blir det feks 1500 pr natt på 6-8 stk i stedet for samme pris på et dobbeltrom. Så kommer det jo ann på om vi vil bo helt inntil (inni?) dyreparken, eller kan busse litt e.l.

Syntes Roligheden Ferieleiligheter så helt ideellt ut, men det er ti min med bil unna parken, og et stykke fra stranden. Ellers er det jo Hamresanden, men litt dyrere der.

Hehe, blir så gira! Har vurdert å dra alene med Guttongen i år, men det ble bare så sykt dyrt når man ikke kunne overnatte sammen med noen.

Skrevet

jeg er med :-)

har du link til forslagene dine?

Skrevet

Ja Roligheden ferieleiligheter så jo greit ut. Og 2 km er jo bare en litt spasertur, så da kan vi jo bade også.

Skrevet

det så bra ut det da :-) om vi går sammen 4 og 4 så blir det 375 per rom per natt om vi er der i 4 dager eller mere.

å det er jo billig :-)

Skrevet

jeg blir med,men jeg bor i arendal,så tror ikke jeg blir med på overnatting siden jeg bor så nærme.

Skrevet

Skal reise neste helg vi, så da tror jeg vi nøyer oss med en tur denne sommeren.. Ellers hadde det vært knall koselig å henge med!

Skrevet

Jeg skal ikke være med, men ett lite råd fra meg. Lei en leilighet istede for hotell. Billigere, og mye større plass. Vi gjorde det ifjor, og to netter i leilighet tilsvarte ikke en natt på hotell engang. 60kvm så vi hadde nok av plass.

http://www.krsferie.no/ tror dette var riktig link. (siden det ikke var meg som bestilte)

Skrevet

det der så jo kjempe bra ut, også er det jo masse rabatter å fikse i stand også.

Skrevet

jeg er ikke helt sikker ennå, men vi kan tenke oss å bli med. :)

Vi skal kanskje besøke familie iItalia og da blir det litt mye med to ferier. vet ikke helt ennå, menbestemmer meg i løpetav noen mnd...

får vi henge på her fordet ?

Skrevet

Eg er jo interessert, men trur ikkje eg får gitt eit klart svar før tidlig neste år. Er jo så mykje som kan skje på eit år. Og siden eg er på dateren for tiden, så er det jo ikkje godt å si kven man ferierer med. ;) Men eg vurderer å dra til dyreparken neste år.

Skrevet

Med mindre noe spesielt dukker opp og ødelegger for oss, så skal vi være med :-) Jeg er med på leilighet, hadde vært supert å slippe å betale så alt for mye. Da blir det mer i lommepenger i stedet :-) Jeg blir gjerne med på å "låse" meg til en uke, siden jeg da lettere kan si til faren til eldste at du gjerne kan ha henne en annen uke ;-)

Jeg kan gjerne sjekke muligheten for grupperabatt inn i parken. 2dagers-pass. Sjekker også 1dagspris :-)

Siden dere allerede har funnet overnatting (guri, dere er effektive!) foreslår jeg at noen sjekker dette videre.

Jeg regner med det er snakk om neste år?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...