lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 for å ta en pause i babylagingen. Det er rett og slett blitt for mange nedturer og spirer som skylles vekk gang på gang. Funnet ut at jeg ikke orker dette mere. Nå skal jeg fokusere på meg selv igjen. trene masse, gå ned i vekt, drive med ting jeg har forsaket pga dette. Orker bare rett og slett ikke mer Jeg vet ikke om jeg begynner på prevensjon eller hva jeg ender opp med. Kanskje ting bare får gå sin gang. Iallefall: ville bare si takk for meg, og ønske dere alle masse lykke til i spirejakten. Klem fra
Miss Hannigan Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Det var leit å høre at du føler deg så oppgitt. Velkommen tilbake neste gang du føler for det, da. Håper det ikke blir så veldig lenge til. Og du - før du drar - endre på nicket ditt. Ta bort den siste delen, for den er ikke sann. Lykke til.
Dizzie_mortil3 Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Jeg støtter deg veldig i den avgjørelsen. Du trenger å tenke på noe annet, særlig tatt i betraktning at du er ung og har mye tid til å prøve igjen senere når du er restituert. God sommer uten prøving! *klem*
Lillegull og spiren Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 huff det var leit å høre,men kansje det er det beste for deg om du føler det slikt. Kan være at det har blitt for mye på kroppen din og at du trenger en liten pause. Men da har du muligheten til å kobble litt av om du klarer og fokusere på deg selv..så kansje spira sitter som et skudd når du føler deg mere klar igjen:) Ønsker deg masse lykke til..håper du titter innom å sier hei om en stund. Fortsatt god sommer:) klem:)
Modesty Blaise Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Syntes dette var litt trist jeg Liover....*sukk* Forstår at det kan være godt å prioritere seg selv og få trent seg opp og slikt, hvis babyprosjektet blir alt oppslukende, men det lar seg jo kombinere:-) Håper vi ser deg tilbake her om ikke så alt for lang tid. Lykke til uansett! Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå