Gå til innhold

Kvalm lukt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregudhvor det lukter av klesvasken, kanjo ikke slutte å vaske klær for det om jeg er gravid og ikke klarer lukten av enkelte ting. Har prøvd å skifte vaskepulver, skyllemiddel og vaskemaskin ingenting hjelper. Noen forslag? Andre enn meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være at det har ligget for lenge i maskinen før det har blitt hengt opp eller puttet i trommelen?

Har nok hatt et par forglemmelser....og da stinker det. Bare å vaske på nytt...og gjerne med flekkmiddelet som er i disse rosa boksene.

Skrevet

Nei, tar de ut med en gang.

Skrevet

...da er det vel ikke så mye du får gjort med det :-) Har du prøvd parfymefri? Eller kanskje det er bare lukten av vått tøy?

Skrevet

Ja. Det er sikkert bare meg, reagerer så på enkelte lukter. Typen må tru jeg er små rar. Fryser, men lukker opp dørene for at klærne stinker. Han synes ikke det. Får trøste meg med at om 5 mnd er det over:o)

Takk for svar Kaur

Skrevet

Jeg var på samme måte tidligere i svangerskapet, begynte å brekke meg når jeg gikk på butikken for å handle for det lukta helt forferdeli! Heldigvis har det gått over, men greier fortsatt ikke bruke parfyme:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...