rødhette* Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Når jeg bader lillegutt i balja si, sparker han sånn med føttene at halvparten av vannet havner i svære dammer på gulvet. Det hjelper ikke å ha i mindre vann, det spruter til den store gullmedaljen fordet. Hvordan gjør dere andre det? Spruter det like mye hos dere også? Må man bare ha det sånn og tørke opp hver gang, eller er det noen som har noen lure tips?
snartmammapåny Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 nå spruter ikke småen så mye ennda, men den dag kommer nok;) Har plan om å sette baljen inn i dusjen.Litt går nok ut på gulvet da og, men forhåpentligvis går noe i sluken..
Gravenstein Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 He he - slik er det her også - men er så heldig å ha badekar, der klarer ikke minsten å sprute over kanten heldigvis. Verre med storesøsteren på to - hun øser vann fra badekaret og på gulvet i ethvert ubevoktet øyeblikk....
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 vi har hele badebalja med stativ og det hele inni dusjen. det går akkurat inni:) når han spruter ekstremt, drar jeg bare dusjdøra foran..hehehe, det synes han er såå morsomt å se meg igjennom der..
DiddiDaddi Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Like mye gris her også, søkkvått gulv ) Har begynt å ta av meg buksa før jeg bader henne, hehe, ser sikkert smart ut...men er veldig nødvendig! Forøvrig er hun blitt så aktiv i badet at det er jammen ikke bare bare å vaske henne lengre - har nok med å holde henne!
rødhette* Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2007 Ja, ikke sant! I går måtte jeg bare satse på at han ble ren nok av å stort sett sitte i vannet. Endte med å dytte balja over dusjkanten og inn i dusjen, så resten av vannet havna der i stedet for på gulvet.. og da nådde jeg jo ikke han for annet enn å løfte han opp. Han sitter på sånn sete i badebalja. Skjønner ikke hvordan vi skal gjøre det framover... når balja blir for liten, altså...
wirre;o) Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 vi er to når lillewill bades. hun er ikke mere enn 5mnd, men er en kløpper på spruting og sparking. klarer ikke holde henne og vaske henne alene.. mulig vi kløner litt da. har faktisk nettopp badet henne, og vi er ganske tørre. hun fikk med seg en leke i vannet, som oppholdt henne en stund iallefall:) Men egentlig synes vi det ganske morsomt å bade, selv med mye søl.
Sessa ruger igjen... Skrevet 15. juli 2007 #8 Skrevet 15. juli 2007 Vet ikke hvor stor gutten din er, men med en gang frøkna satt godt satte vi balja inn i dusjen og lukket dørene. Så satt hun der og plasket i vei. Så balje i dusjen er i grunnen det eneste tipset jeg har. Når balja begynner å bli for liten kan du jo prøve å sette opp gutten litt mer. Nå har vi fått steamdusj med badekar i bunnen og hun krabber rundt og plasker med begge hender så vannet står 40 cm opp i lufta. Vi lukker dørene og sitter og ser på til hun begynner å bli sliten. Og når du spør så trenger du ikke tørke opp hver gang, men da blir det jo ganske vått på gulvet, da. ;DD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå