Guttemamma til tusen :) Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 er så INNMARI god.. litt kipt å bestille mat hjem bare pga risen:o)
minst Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Prøv å google det ;-) Jeg fant denne (men vet ikke om det er det du er ute etter): http://www.sol.dk/opskrifter/samlingen/o0810020.html
Guttemamma til tusen :) Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2007 tusen takk minst:o) det tenkte jeg ikke på en gang:o) vet heller ikke om det er dette... den risen jeg mener er gul/orange..og det er ikke grønnsaker i den! men skal prøve uten grønnsakene... kanskje det blir det samme:o) hva i alle dager er mynte??
minst Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Mynte er en urt. Kanskje det er couscous du tenker på. Vet de bruker det mye på tyrkiske restauranter. Det tror jeg du får kjøpt på butikken. Hvertfall de med litt utvalg, som Meny
MiniMe&Dr.Evil Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Den oransje du snakker om heter Pilav. Vet ikke hvordan du lager det, men det er veldig godt ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå