Gå til innhold

hjelp meg, seriøst!


Anbefalte innlegg

Skrevet

vi var på familiehytten i helgen, min søster og hennes familie, meg og min mann og vår datter + foreldrene våre. På kvelden pleier vi å ta noen glass vin når ungene sover. Jeg gikk først i seng av de voksne, men måtte stå opp igjen. Jeg så min samboer og min mor kline i stuen, de vet ikke at jeg så de. Alle andre hadde lagt seg!

Hjelp, hva skal jeg gjøre ??

Samboeren min merker at det er noe, men jeg klarer ikke si det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. ble det for mange vinglass???? :P

Skrevet

æææææææsj hahaha herregud.....hadde nok sagt det jeg ja, det der er no litt drøyt da

Skrevet

jeg hadde sagt det..huff..sånt skal ikke skje..

Skrevet

Seriøst? Du må da si noe! Tror ikke de kommer til deg og forteller det.

Skrevet

Ææææææsj...

Skjønner deg godt, ikke lett å vite hva man skal gjøre.

 

Men, du må si det.

Selv om det er vanselig å si, så er det lett etter at det er sagt. Etter at du har fortalt hva du så er det din samboer og din mor som ikke vet hva de skal si. Du trenger egentlig ikke så si stort.

Ta det opp når du er vel forberedt og "sterk".

 

Jeg hadde også konfontrert mor. Jeg tror jeg hadde følt meg aller mest sviktet av mor i denne situasjonen (merkelig nok).

Slikt skal ikke skje!

Skrevet

Jeg vet ikke hvem jeg hadde blitt mest forbannet på, mor eller samboer. Men jeg hadde konfrontert dem begge to. Kanskje spurt om det var noe de hadde på samvittigheten som de hadde tenkt å fortelle, dvs NÅR de hadde tenkt å fortelle det.

Dersom de lot som ingenting var skjedd, ville jeg sagt at jeg så dem og hva i all verden de tenkte på og jeg var sååå utrolig skuffet og forbanna osv, osv.

Hvis samboeren din merker at det er noe, så har han god mulighet til å fortelle det på eget initiativ. Og du har all rett til å være forbannet og skuffet og lei deg.

Håper det ordner seg for deg.

Skrevet

hadde det skjedd med meg hadde jeg klikka der og da!!! hadde ikke klart å holdt kjeft..

må nok snakke med de begge, for din del!

Skrevet

OI, den var drøy.... Jeg hadde synes det hadde vært forferdelig ekkelt...

 

Jeg tror ikke det er lurt og holde sånne ting inni seg...Man må lette på trykket. Men jeg vet ikke hvordan jeg ville ha sagt det, men tenk at samboeren din og mora di gikk bak ryggen din...hoff jeg hadde følt meg forferdelig sviktet.....Og jeg hadde kansje følt meg mest sviktet av mora mi egentlig.....

Skrevet

Vel... den var vel litt vel drøy!!!! Jeg for min del hadde sagt noe i situasjonen da.... Men du er nok nødt å ta det opp med han, jeg for min del hadde spurt rett ut men mor var der hvem av oss som var best å kline så hadde han måttet forklare seg der og da og samme måtte mor!!! Det der er jo bare ekkelt og tror ikke jeg hadde greidd å kysse sambo igjen etter noe sånt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...