Gå til innhold

Dere som er kvalm...


vipsen*en av hver*

Anbefalte innlegg

varer den fra morgen til kvelden??? Jeg er 5+5 i dag og igår kom kvalmen for fult, jeg kastet ikke opp, bare veldig kvalm... var kvalm i hele går og det forsetter i dag.. og jeg begynner på ferie på mandag... Da reiser vi til svigers, har tenkt å vente med å fortelle det til de.. så skal jeg sitte der å vera grønn og ikke orke noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 6+5 og var kvalm litt en dag for ca 3 dager siden. Etter det har jeg ikke kjent noe mer til kvalmen ennå. Sist var jeg kvalm fra uke 6/7 til uke 11 ( da det ble oppdaget MA ).Da var jeg like kvalm hele døgnet, med opphold av kvalmen ca 2-3 timer hver kveld. Det var veldig slitsomt ja. Orket jo ikke gjøre en eneste ting annet enn å ligge eller sitte helt i ro. Nå går jeg bare rundt å venter på at kvalmen skal sette inn for fullt. Har egentlig ventet på den i noen dager nå allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg sluttet på pilla, hadde jeg veeeeeeeeldig uregelmessig mens, så etter ett års prøving ble jeg gravid, var 6 + 5 når jeg oppdaget det, og da var jeg utrolig kvalm, ingenting hjalp, men jeg kastet heldigvis aldri opp. Men nå var jeg 5 uker når jeg oppdaget det, var da litt små kvalm på morgenen, men i dag er jeg 6 + 4 og nå er jeg små kvalm gjennom hele dagen, ikke noe moro, men det er ikke så ille nå som sist..heldigvis..bank i bordet..hi.. Skal prøve å holde det skjult lengst mulig, da vi har opplevd spontanabort før.. Det kjennes riktig ut denne gangen, så vi krysser fingrene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i end av 7. uke og er såååå kvalm. De varer hele dagen. Ingenting hjelper, har prøvd alt, men ingen resultat. Nesten alle på jobb vet at jeg er gravid, jeg tror jeg har et skjild på magen min, IKKE RØR MEG. Fort irritert pga kvalme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...