♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 I morra går fristen ut for å svare på invitasjon til bryllupet mitt. På utdrikningslaget ble jeg uvenenr med to venninner som jeg trodde var "nære" selv om jeg nesten ikke har sett de på 2 år(de har gått på skole langt unna). Vi hang mye sammen før det og var et skikkelig trekløver. I utdrikningslaget mitt ble jeg altså uvenner med begge to- (lang historie kort; ene møtte ikke opp i det hele tatt selv om hu hadde sagt hu skulle komme, hu meldte med forloveren min helt til halv seks på kvelden og sa hele tida at hu skulle komme etter-plutselig svarte hu ikke på mld eller når vi ringte. hun andre var med på dagen,skulle bare hjem og skifte i to tida for så å komme tilbake,men kom aldri tilbake. møtte henne ute på byen senere på kvelden og da var hu med ei anna venninne..) Jeg ble kjempeskuffa over de begge to og nå har jeg ikke hørt fra dem siden dagen etter utdrikningslaget. De er begge invitert men har ikke svart. Fristen går ut i morra. Hva skal jeg gjøre?? Melde de og si de kan drite i bryllupet?spørre om de kommer? Vil ikke mase de til å komme for er egentlig så skuffa så de kan drite i hele greia.. Hva hadde dere gjort??
Sjefsmegga Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Avskriv de hvis du ikke hører noe i morra..blir pinlig for DEM om de dukker opp bryllups dagen uten å ha sagt fra om de kommer eller ei :-D Og DRIT i dem....sånne venner trenger du ikke!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Hadde ventet til fristen gikk ut, og har de ikke svart at de kommer så hadde jeg regnet med at de ikke kom.
Tommage♀♂ Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Ikke gjør noe. Om de ikke meldre fra om de kommer eller ikke så avskriver du dem, og om de da møter blir det temmelig flaut for dem om det ikke er plass ved bordet!
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2007 Ja jeg har tenkt tanken-de er "bare" bedt til kaffen, men likvel.. vi har jo tenkt (og driver med) å lage presentasjonskart over alle gjestene med navn tilknytning og bilde.. skal jeg lage av dem ell ikke? drite i det? overreagerer jeg når jeg er skuffa? kanskje vanskelig å si utifra kortversjonen men.. hu som ikke kom i det hele tatt prøvde å "prute" på prisen og fikk det 150kr billigere enn de andre-så da ble det 300kr for hu men enda så kom hu ikke.. mistenker henne for at det var pga penga sjøl om hu ikke har dårlig råd når det kommer til andre ting.. hu andre prioriterte ei anna venninne(hu spurte til og med om lov til å få ta med seg den venninna i utdrikningslaget, da forloveren min sa nei siden jeg ikke kjente vedkommende, men at vi kunne møte hu ukjente på byen senere.. ) er så kjett når man tror at man har venninner også blir det slik.. de har til og med klagd på at de ikke ble bedt i dåpen til vesla mi, men de tok seg ikke bryet med å besøke meg før vesla var 3-4 mnd.. og nå er hu 8mnd og de har sett henne toppen 2 ganger..
mamzen =) Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 virker ikke som de er så veldig gode venner alikevel.. ikke regn med at de kommer og ikke bry deg noe om det..¨ det er DIN dag og du skal kose deg masse =)
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2007 Takk for det mamzen og alle andre:) skal hvertfall prøve å skyve de ut av huet så godt jeg kan.. men blir skikkelig pinlig hvis de kommer når de ikke svarer da.. men men får håpe og tro det blir verst for dem.
"Frostpinnen" Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 Dere er jo voksne menesker ta en telefon og rens luften. Greit nok at de gjorde noe veldig lite gjennomtenkt og dårlig gjort. Men jeg ville tatt en telefon og sagt på en fin måte at du ble såret over hvordan de oppførte seg men at du er villig til å se forbi det (om du er det da) og spørre om de vil komme i bryllupet eller ikke..
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. juli 2007 hmmmjoo..men jeg synes de skylder meg en stor unnskyldning begge to. Og syns vel sånn sett at De burde komme til MEG med unnskyldning og ikke omvendt..
"Frostpinnen" Skrevet 14. juli 2007 #10 Skrevet 14. juli 2007 Ja det skjønner jeg godt, men om det ikke skjer så er det jo du som blir gående og tenke kommer de eller kommer de ikke. Og om de kommer så blir stemningen mellom dere litt rar og med og si til dem at du ble såret så åpner du jo for at de får komme med en unskyldning. Ikke alle som syns det er lett å unskylde selv om de vet de har gjort noe galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå