Skrømti Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Har nettopp lest Eremittkrepsen av Ragde, og sitter her som et spørsmålstegn. Boka skriker etter en oppfølger jo! Eller må jeg sitte og tenke ut hvordan livet skal gå videre for de stakkars personene..Huff, jeg håper det går dem godt.. Er det noen som vet om kjære Ragde ( husker ikke hva hun heter til fornavn) har tenkt å skrive i det minste en bok til i "serien" ? Jeg vil, jeg vil , jeg vil høre mer om denne bonden, begravelsesbyråagenten, homoen og hundedressurforedragsholderen!
*Anonymus Maximalus* Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 kommer en bok til... heldigvis:o) vet ikke hva den heter... Tror den kommer i august, men mulig jeg tar feil..
melkekua™ Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Det kommer en ny bok ) lanseringsdagen er 9.august. og den heter "Ligge i grønne enger".
Skrømti Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2007 Så bra! Da gleder jeg meg til august..
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Ikke sant? Geniale bøker! Gleder meg til oppfølgeren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå