Gå til innhold

Eremittkrepsen- hva skjer `a??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp lest Eremittkrepsen av Ragde, og sitter her som et spørsmålstegn.

 

Boka skriker etter en oppfølger jo! Eller må jeg sitte og tenke ut hvordan livet skal gå videre for de stakkars personene..Huff, jeg håper det går dem godt..

 

Er det noen som vet om kjære Ragde ( husker ikke hva hun heter til fornavn) har tenkt å skrive i det minste en bok til i "serien" ?

Jeg vil, jeg vil , jeg vil høre mer om denne bonden, begravelsesbyråagenten, homoen og hundedressurforedragsholderen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer en bok til... heldigvis:o) vet ikke hva den heter... Tror den kommer i august, men mulig jeg tar feil..

Skrevet

Det kommer en ny bok :o) lanseringsdagen er 9.august. og den heter "Ligge i grønne enger".

Skrevet

Så bra! Da gleder jeg meg til august..

Skrevet

Ikke sant? Geniale bøker!

Gleder meg til oppfølgeren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...