Gjest Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Er jo mest for de som er littt større, men den to åringen jeg hadde med storkoste seg med det som var i to timer i hvertfall. Syns det var kjempefint der jeg! Og bedre i Bærum enn Lillestrøm...
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Vi ble anbefalt av venner å IKKE ta med toåringen, siden det er svært og ganske uoversiktlig... :0( Dødspopulært, selvsagt, men en toåriing må jo følges godt med. Lett å bli sprunget over ende av eldre barn.
Blubblubb Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 De har (hadde ihvertfall sist jeg var der) et eget inngjerda område for de minste som er "forbudt" for barn over 5 år. Det er et lite ballromområde, sklie, klatremuligheter og puter i ulike fasonger man kan klatre over og under. Var der med storebror da minstemann var drøyt 1 år og det gikk helt fint, men selvfølgelig er det aller meste der for større barn.
mammmamia ** Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Jeg ville heller dratt på Junior Lekeland på Haugenstua! Mye mindre kaotisk, og bedre i mine øyne :-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Jeg kjenner en som har tatt me sin 14mnd gamle datter der, og hun har stortrivdes hun.. Skal dit på mandag selv, me min 18mnd gutt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå