Gå til innhold

3 gang her - men lurer.....


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er inne i uke 36 og føler at babyen er like mye oppe ved ribbena som nede i bekkenet, det stikker nedover i skamben og i underlivet - følte på en måte at hun gled lenger ned i går....husker ikke dette fra sist...

Men fortsatt kjenner jeg rompa hennes oppe ved ribbena og spark der oppe...

Når det stikker til er det skikkelig ubehagelig....

Noen med erfaring???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vel jeg er førstegangs, så jeg kan vel ikke helt svare deg på spørsmålet, Men jeg har tre uker igjen til ul termin og føler meg temmelig stappa fra bunnen av bekkenet og til godt opp under ribbeina. Venter også i spenning på av ungen skal synke ned(hvis det er mulig:) og feste hodet.

Kjenner også til stikkingen, ikke noe godt.

 

Lykke til videre :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også tredjegangsfødende, og kjenner meg veldig godt igjen. Det stikker og sprenger nedover, men samtidig er det full rulle og trykk alle veier....Den stikkingen er vel nesten det mest ubehagelige. Men som jordmoren min sa, selv om jeg føler jeg kan bare løfte på det ene benet og "plupp" så kommer ungen, så sitter den like høyt som vanlig......

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også nr 3. Er i uke 35 nå og fikk beskjed av legen på fredag at han er i ferd med å feste seg! Og at han syns babyen har sunket godt ned! MEN d føles aldeles ikke slik.. Har er høyt og lavt og i alle sider og ender i denne magen! Kanskje han bare er enormt diger!!! Godt at d nærmer seg slutten:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...