Én til Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Litt grønn, jeg.. Må man si ifra noe sted om at man har krav på det, eller kommer det av seg selv?
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Slik jeg har forstått det, kommer den av seg selv, fom mnd etter at bebisen er født Kan jo sjekke www.nav.no for å være sikker
Gravenstein Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Det blir sendt melding om fødsel fra sykehuset til trygdekontoret i hjemkommunen din. Etter en stund får du brev om at barnetrygd er innvilget og spørsmål om hvordan du vil ha utbetalingen.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 vi ble glemt vi. da det ikke kom den tredje mnd ringte jeg, og da hadde de glemt å sende det av gårde. så kan jo være lurt å følge litt med.. tror ikke det er uvanlig at det tar 2mnd da.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Er sånn som Gravenstein sier. Men vi får ikke første utbetaling før Juli, selvom han er født i Mai... Trodde også første betaling var måneden etter, men tydligvis ikke alltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå