Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Er de røde, og ser ut som sprengte blodkarer, eller er de hudfargete og minner om rynker?
*smula* Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Mine er litt mørkerøde, ugjevne og ligner litt på sånne merker man får når man har sovet på krøllete laken (bortsett fra at strekkmerkene ikke forsvinner i løpet av en time )
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Når de er "ferske" er de røde, men når de blir noen år blir de hvite/ sølvfargede, og blir litt rynkete...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Tusen takk for svar. Men er de rød-lilla merkene fordypninger i huden, slik som rynker? Lurer sånn på om det er strekkmerker jeg har fått, nemlig :-)
2barnsmammasnart Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Høres ut som det er strekkmerker du har fått ja... Vanlige plasser å få det på er magen, lår, rompe og pupper... Om man legger på seg fort kan man få det også... Noen mener det hjelper å smøre huden, men jeg smurte meg ofte gjennom svangerskapet, men fikk masse strekkmerker likevel...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 en ting som jeg lurer på er om de går vannrett/loddrett eller på kryss og tvers? Innbiller meg at de bare går loddrett???
Raych Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 På magen går de vel mest loddrett, men på rumpe, lår og pupper tror jeg nesten de kan gå alle veier... Har ikke strekkmerker selv, så jeg er nok ikke den rette til å svare, men søsteren min har noen på rumpa og de går vannrett i alle fall:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. juli 2007 #9 Skrevet 14. juli 2007 ok, forskjellig jeg spekulerer i:=) hehe.. har ikke fått selv enda, men plutselig spretter de vel frem... Men håper selvsagt jeg slipper da...
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 14. juli 2007 #10 Skrevet 14. juli 2007 Ta tran! Det hjelper med å smøre huden innenfra. Det er jo underhuden som sprekker. Jeg venter nr. 3 og har ikke fått ett eneste strekkmerke, selv om jeg fikk i puberteten. Har tatt tran under alle graviditetene. Og til vanlig også.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 14. juli 2007 #11 Skrevet 14. juli 2007 Hjelper ikke med tran her!:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå