Gå til innhold

Hvordan ser strekkmerker ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de røde, og ser ut som sprengte blodkarer, eller er de hudfargete og minner om rynker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine er litt mørkerøde, ugjevne og ligner litt på sånne merker man får når man har sovet på krøllete laken (bortsett fra at strekkmerkene ikke forsvinner i løpet av en time )

Skrevet

Når de er "ferske" er de røde, men når de blir noen år blir de hvite/ sølvfargede, og blir litt rynkete...

Skrevet

rød/lilla som glinser litt i lyset ;o)

Skrevet

Tusen takk for svar. Men er de rød-lilla merkene fordypninger i huden, slik som rynker? Lurer sånn på om det er strekkmerker jeg har fått, nemlig :-)

Skrevet

Høres ut som det er strekkmerker du har fått ja... Vanlige plasser å få det på er magen, lår, rompe og pupper... Om man legger på seg fort kan man få det også... Noen mener det hjelper å smøre huden, men jeg smurte meg ofte gjennom svangerskapet, men fikk masse strekkmerker likevel...

Skrevet

en ting som jeg lurer på er om de går vannrett/loddrett eller på kryss og tvers?

Innbiller meg at de bare går loddrett???

Skrevet

På magen går de vel mest loddrett, men på rumpe, lår og pupper tror jeg nesten de kan gå alle veier...

Har ikke strekkmerker selv, så jeg er nok ikke den rette til å svare, men søsteren min har noen på rumpa og de går vannrett i alle fall:)

Skrevet

ok, forskjellig jeg spekulerer i:=) hehe..

har ikke fått selv enda, men plutselig spretter de vel frem... Men håper selvsagt jeg slipper da...:(

Skrevet

Ta tran!

Det hjelper med å smøre huden innenfra. Det er jo underhuden som sprekker. Jeg venter nr. 3 og har ikke fått ett eneste strekkmerke, selv om jeg fikk i puberteten. Har tatt tran under alle graviditetene. Og til vanlig også.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hjelper ikke med tran her!:-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...