Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 såså vennen.. ta deg en tur til moderator hun er fliknk til å støtte dere som knekker sammen etter en liten diskusjon med meg her inne:-)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Eeeh...? Jeg sa til deg: BEGYNN Å GRIN!!! Faen ikke tro at jeg griner for deg:D Latterlige lille kjærring!!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Hør her tjukka... skulle jeg ha noen grunn til å grine?????
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Hør her feiten, ja, jeg syntes det.... Grin hardt å lenge...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Hør her anonym.. Nå er det ikke min skyld at at du har kalloriproblemer og at hønepartiet ser ut som en død kalkun som har tatt livet av seg i desperasjon.... Angående strekkmerkene og fedmeproblematikken din, så burde du tydelig ha pratet med en psykolog først, før du tok noen kirurgiske inngrep:-)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 Jeg meker du har mye agerisjon inni deg... Bare grin du.... Få det ut vennen....
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 Hvorfor bruker du anonymknappen veronica:-) Det ser jo bare helt idiotisk ut at anonym har like mange skrivefeil som deg:-) Mulig hvis du fikk stablet pølsefingrene dine i riktig rekkefølge så hadde denne diskusjonen vært lesbar:-)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 14. juli 2007 #11 Skrevet 14. juli 2007 HAAALOOOO!!!!!!!!!!!!!!!! dette gidder jeg faen ikke å gå med på! Dette er ikke meg! Hvordan får jeg bevist det? Kan jeg be moderator om å si hvem den anonyme er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå