Nivea30 Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Tror hvertfall at det er da jeg har. Fikk positiv el-test tirsdag for snart to uker siden. Har ingen symptomer, bittelitt ømme bryst, men det er alt. Håper ikke det er dårlig tegn. Noen andre?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Jeeeeeeg:-) ingen symptomer her heller:-( ikke så mye som en øm pupp engang...
Eggerøre ♥ Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Jeg også. Har ingen symtomer. Bare ømme pupper, men det har jeg alltid en uke før mens.Tror ikke det gikk denne mnd heller :-( Måtte jo teste i dag og den var jo selfølgelig negativ..
lioness* Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Jeg har på tirsdag. Det er jo nesten mandag Har heller ingen symptomer, ikke det minste kvalm, ikke mer trøtt enn vanlig. Ikke ømmere pupper enn vanlig. Testet i går morges fordi jeg skulle ha en røntgenundersøkelse, negativ. Så ikke de helt store forhåpningene egentlig.
just_mee Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 jeg... men ingen symptomern her... ikke de vanlige her kommer TR engang... men denne mnd har vi heller ikke prøvd til den store gull medaljen... er sommer som samboer sier og da skal man ikke stresse med det jaja.. lykke til jenter skla krysse fingrer for dere
Ruttitutt :-) Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har ikm i morgen og, enten på tirsdagen. Jeg har ømme bryst, men jeg går jo å klemmer for å kjenne om de er ømme hele tiden så er redd de har blitt ømme pga det nesten, he-he. ;-) Ellers, så holdt jeg på å besvime for 2 dager siden, ble kjempesvimmel, så dobbelt og ble så uvel. Så det kan jo være et tegn, eller det kan være noe helt annet... Har fått følsomme tenner plutselig som er vonde da jeg tygger på noe sprøtt..men det kan jo og være noe helt annet. Jeg klare jo ikke å vente, så jeg tok en CB digital i dagtidlig, og den var negativ...og er ikm i morgen eller tirsdag så burde vel den vært positiv...Så jeg er redd tr kommer....Men håper noe veldig at den ikke gjør det.
Nivea30 Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2007 Hehe! Kjenner igjen det med å klemme på brystene for å kjenne om de er ømme, ja! Stakkars, jeg har bestemt meg for å gi de litt fred, ingenting jeg kan gjøre fra eller til likevel. Hihi:) Blir spennende imorgen. Dette er første gangen jeg vet vi har truffet el. Hadde egentlig bestemt meg for å vente med å teste til tirsdag, men tror ikke jeg kommer til å klare det... Ubehandlet ull; det er jo ikke alle som produserer hcg like tidlig, så håpet er absolutt ikke ute ennå. Jeg krysser fingrene for oss alle!
Eggerøre ♥ Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 Æsj..TR kom på søndag.. Så da er jeg over på 7pp.. Lykke til jenter :-)
Modesty Blaise Skrevet 16. juli 2007 #9 Skrevet 16. juli 2007 Hvordan går det med mandagsjentene? Ser at eggerøre har fått tantebesøk? Hva med dere andre? *Spent*
Ruttitutt :-) Skrevet 16. juli 2007 #10 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har fortsatt ikke fått besøk fra tr. Bank i bordet. :-) Men tok en CB digital-test i sta og den var negativ, så har ikke de store forhåpningene... Tok den riktignok ikke på morgenurin, men den skal jo være veldig sensitiv, så jeg er nok ikke gravid desverre... Men jeg håper jo veldig da. :-) EL-testen slo ut positivt tirsdagskveld for snart 14 dager siden, så er jo mulig at el ikke kom før 24 timer etter det igjen, så mulig jeg har ikm i morgen. Vente... Dere andre da?
Nivea30 Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 16. juli 2007 Jeg tok en cb imorges, og den var negativ. Og siden det er ikm idag, mistet jeg håpet for denne gang. I ettermiddag kom det et par dråper blod, og that's it! Nå har jeg flydd på do kronisk, men det er ikke kommet noe mer. Så nå skjønner jeg ingenting. Var sikker på at jeg hadde fått mensen, så den kommer vel imorgen. Hadde skikkelig vondt i korsryggen idag, det har også gitt seg nå. Hmmm.... Ubehandlet ull; jeg mener å huske at det var en her inne som sa at hun regnet ut ikm fra dagen etter positiv test, så da er kanskje ikke din ikm før imorgen da?? Dere andre som ikke er over ikm ennå: lykke til! Jeg krysser fingrene for dere!
Endelig_mamma<3 Skrevet 16. juli 2007 #12 Skrevet 16. juli 2007 ut ifra egen beregning skal jeg ha IKM idag, men det er ikke noe spor etter noe... har mensmurring men ikke sånn veldig, bare sånn som jeg har hatt tidligere rett før og den dagen... men jeg venter med å ta en test.. kan gått hende at TR. har tatt seg en liten ferie, uten å gi noe beskjed og kommer plutselig tilbake... men hadde egentlig ikke no typisk mens forrje mnd.. det var mere brunlig utflod, men jeg testet og den var negativ da... så da får man bare vente å se om det skjer noe.... masse lykke til, til oss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå