Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Dumme fluer! Sku tro de jørs på å sette seg på oss mennesker, og finner det underholdene at vi vifter de vekk og prøver å drepe de!!! Har hatt en flue rundt meg nå i 1time og den bare fortsetter å surre rundt meg selvom den har vært døden nær en million ganger! Gleder meg til vinteren kommer!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Helt enig! De er over alt!! Men jeg liker sommeren uansett:) God sommer videre!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 gå og vask deg så slipper du alle de fluene rundt deg! du stinker!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Jævla fluene surrer rundt på kjøkkenet når jeg lager mat!!! Er ikke så lett å ta dem... En gan var det en flue oppe i sausen..Den dagen spiste ikke mannen min middag nei..... Nå har han kjøpt lokk til alle kjelene:)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Du tiltrekker deg fluer... Er du fra afrika kanskje??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå