gullborg Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Vi skal kjøpe en vogn til lillemann og har vært å sett på både easy walker og one tree hill idag. Synes kanskje easy walkeren virker litt mer "klumpete" og større enn one tree hill....Eller er dette noe jeg bare innbiller meg? Lurer på om noen har noen erfaringer de vil dele?
mammmamia ** Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 OTH ja..! Easywalker er knallbra vogn, litt rimeligere, men stivere å trille og HÅPLØS regulering av ryggen med glidelåser..! Synes også den ser litt kantete og rar ut, men akkurat det er jo smak og behag :-) Vi har OTH Urban Jungle og har aldri vært mer fornøyd EVER! Vogna er supergod å trille, fjæring på bakhjul, store, gode lufthjul, stooor handlekurv, godt håndtak, genial regulering av ryggen med stropper så du kan få nøyaktig den stillingen du vil, fra 99% oppreist til nesten helt liggende... Sittedelen er ergonomisk riktig, utformet av fysioterapeuter, så er superbra å ligge i for barnet også..! Anbefales på det varmeste :-)
mamma til c og d Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 samme her. så på begge men valgte oth kjepe fornøyd, kjøpte til og med en til nettopp, en tvilling og en enkel en drøm og kjøre.
Askepott 3 barnsmor Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Anbefaler OTH, den er også finere en EW:)
Mammasin Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 Kan jo ikke si noe om Easy walker..jeg har OTH. Er veldig fornøyd.
gullborg Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. juli 2007 Hmm, ser at alle anbefaler oth. Helt enig med dere som mener at den ser penere ut. Virker mer elegant på en måte. Eneste er at ew er hakket billigere, selvom den er dyr nok... Takk for svar
Slankehjelper'n Skrevet 14. juli 2007 #9 Skrevet 14. juli 2007 Har OTH og syns den er helt perfekt! Har ikke prøvd den andre, men du vil ikke angre på OTH i hvertfall!
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #10 Skrevet 14. juli 2007 vi har akkurat kjøpt easywalker. sto mellom den og tfk. men de hadde ikke tfk inne så da tok vi easywalker. er veldig førnøyd med den jeg. i tellegg syntes jeg den ser større ut inni en oth, og da blir dte bedre plass til barnet opp. i tillegg vardte lettere å tippe oth enn easywalker. og jge synes det burde telle mer enn utseende da. men det er meg. litt større er easywalker, og litt mer stødig. men det er min mening. men kan være enig i t den har litt lite fjæring da. men ellers er jeg kjempe førnøyd. er ikke så ofte ute å gå i homper jeg da:)
Den lille prinsesse Skrevet 14. juli 2007 #11 Skrevet 14. juli 2007 OTH helt klart!! Stod mellom Easywalker og OTH her også og vi ente på OTH. Har hatt den i ca 3 uker nå og det er den beste vognen EVER!!! Er faktisk litt uenig i det Mamma til MieSofie08.11.06:) sier, men det er vel smak og behag Vi syntes faktisk at rygglengden på OTH var lengere en EW da snuppa på 16 mnd prøvesatt på begge hun er ca 80 cm høy og hadde ikke mye å gå på på EW. Vi syntes også OTH var mer solid når vi testet om den kunne tippe bakover på EW sin klassiske modell, altså ikke den sky de har. Sky og OTH syntes vi ikke var så stor forskjell på !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå