Gå til innhold

dere som har født før.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan var dere de siste dagene før fødsel? fikk dere noe forvarsel/tegn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

Begynner det å skje ting hos deg nå eller?

Det eneste jeg kan si er at d eneste forvarselet jeg fikk da jeg skulle få mine 2 var at kynnerne ble vonde og ble rier, og etterhvert så gikk slimproppen og den var litt blodig...da er d tegn på modning av mormunnen og at den er klar...Ellers så gikk jeg mangen ganger på do for bommelom, slik at kroppen gjorde seg selv klar for tømming og fødsel... Kynnerne/riene var regelmessige med ca. 12-8 min mellom de første dagene og da måtte i allefall jeg puste meg igjennom de..Men det er jo individuellt d da... Håper det skjer noe til deg snart å da... Lykke masse til vennen...

Klem

Skrevet

Kanskje en uke før fødselen begynte jeg å få økende kynnere som stod på nesten gjennom hele dagen. I ca 2 uker kjente jeg til og fra mensmurring. 3-4 dager før fødselen gikk slimproppen!

Denne gangen har jeg nå hatt økende kynnere som er veldig sterk i en uke nå...8 dager til termin. Men slimproppen er enda ikke gått. Har ikke kjent så mye til mensmurring denne gangen, enda hvertfall..:)

Det er jo selvfølgelig veldig individuelt hva man får slags tegn før fødselen.

Skrevet

masse lykke til skulle det stå ;o)

Skrevet

nei vet ikke helt. slimproppen gikk for en uke siden. har gått med mye murringer siden det. kynnerene blir vondere og vondere for hver dag nå. spes etter sex. da er det helt jævlig. håper det skjer noe snart. dette her sliter meg ut. men har faktisk fått mer energi de siste dagene.

Skrevet

Med nr. 1 kjente jeg økende rier utover dagen. På kvelden var de slik at jeg pustet litt tyngre, men ikke spesielt vonde. Vannet gikk i 1/2 tiden på natten og hun var ute 1/2 7 på morgenen:o) Slimproppen gikk en eller annen gang på kvelden. Med nr. 2 ble jeg satt i gang 14 dager over tida, med stikkpiller for modning. Hadde ingen rier eller særlig med kynnere før de satte pillene.

Denne gangen har jeg ikke merket noe særlig enda, 6 dager til termin. Håper ikke det tar 14 dager over termin igjen;o)

Skrevet

Hadde ingen forvarsel, bare normale kynnere som jeg hadde hatt siste del av svangerskapet. Var på bytur sammen med søsteren min i 5 timer. Fikk bare en følelse at jeg måtte komme meg hjem å slappe av i tilfelle noe skulle skje. La meg ned på sofaen og sov middagslur i et par timer. Våknet uthvilt og da startet riene, klokken var 1730. Veldig svake men tok seg opp i løpet av kvelden. Dro på sykehuset 01 og fødte 1050 neste morran. Slimproppen tror jeg gikk samme kvelden.

Skrevet

Ingen forvarsel, våknet om natten med rier og så gikk det slag i slag derfra.

Er spent denne gangen, for har hatt sterke kynnere i flere måneder og vet ikke om jeg vil skjønne at det plutselig er noe mer enn det..

Skrevet

Niks, ingen forvarsel. Våknet om natten og skjønte med en gang at det var rier det var snakk om og ikke kynnere. Sju timer senere var babyen født med setefødsel.

Skrevet

jeg fikk ikkeno forvarsel... riene begynte kl 2 om natta og 12.20 var han ute!

Skrevet

Hadde mange sterke kynnere og av og til litt nedpress i ukene før fødselen, men skjønte ikke at noe var på gang før jeg våknet med rier om natta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...