Gå til innhold

4 uker og vil ikke sove på dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sover maks et kvarter om gangen, og dette sliter oss ut begge to. Vi triller, kjører bil, bysser, og pupper henne i søvn, men ingenting hjelper.

Det er så slitsomt å måtte underholde henne hele dagen når hun er så trøtt.

Så snart klokka bikker 22, så sover hun til klokka 04 og så til klokka 08-09. Og så er det på'n igjen.

I går regnet vi oss til at hun hadde hatt 2 timer tilsammen fra klokka 9.30 til midnatt. Det er jo helt håpløst!

Noen som har noe erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik var/ER småen og. HAn er nå 3mnd og kan kanskje ane at det begynner å bli en smule bedre nå.

Han har helt siden vi kom hjem fra føden bare hatt små dupper på dagtid, men til gjenngjeld sovet godt gjennom natten. Hadde det ikke vært for nattesøvnen hadde jeg nok strykt med for leeenge siden.

Om han sov 20min i strekk så var det som å komme til himmelen for min del.

Nå for en uke siden var det vel begynte han faktisk å sovne til en lengre dupp (max 2 timer) ca kl 11-12 og så har han innimellom, altså ikke hver dag, en lengre dupp på ettermiddagen rundt 16-17.

Så det er håp for deg og, så hold ut!! Vet akkurat hvordan du har det.

Desverre så er det ikke alle som blir utstyrt med sovebabyer som bare vokner hver 3 time og spiser. Noen babyer trenger nok bare litt mindre søvn enn andre.

Skrevet

Velkommen i klubben! Sånn var mini også, når han bikket 4 uker ville han ikke sove lenger på dagtid. Synes det var vanvittig slitsomt.

Begynte å sove bedre på dagtid da han passerte 1 år...

Skrevet

Satser på at dette bare er ei kort fase.For hun er jo tydelig sliten. Røde øyne med ringer under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...