Gå til innhold

Mine fordommer og sånt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fordommer mot mennesker som dyrker konflikter de selv skaper uten grunn.

Jeg har fordommer mot mennesker som misbruker barn, voldtar eller utøvert annen vold.

Jeg har fordommer mot mennesker som misbruker rusmidler i nærheten av barn, eller sammen med barn, eller som gir barn for eks narkotika.

Jeg har fordommer mot mennesker som er svært konservative og som ikke godtar andre utfra for eks legning.

Jeg har respekt for folk som tar vare på sine barn på sen skikkelig måte, selv om de har flere fedre/mødre til disse barna.

Jeg har repsekt for mennesker som tar selvstendig valg.

Jeg har respekt for mennesker som aksepterer ulikheter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har respekt for TanteBassa :0)

Enig med du!

Skrevet

hehe, du er og blir en gullklomp:))

All respekt til deg!

Skrevet

Bra skrevet tante bassa! Er enig i hvert et ord du skriver der..

Selv kan jeg ikke forstå hvorfor noen gidder å dømme andre for hvordan familiesituasjon dem har. Så lenge man tar vare på barna man har satt til verden og de har det bra, hva er problemet da?

Føler mange tenker at "A4-familen" = den perfekte familien.

Jeg har erfart noe annet. Jeg VET at min datter har det bedre med mamma og pappa hver for seg enn boende sammen som en hel familie.

Hun har en mamma og en pappa som elsker henne. Så lenge barna er elsket av begge foreldrene sine har de et veldig godt utgangspunkt i å ha det bra.

Skrevet

Må bare tilføye at det trenger ikke være en mamma og/eller en pappa en gang, bare gode mennesker i barnas liv, som gjør dem trygge og lykkelige:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...