Gå til innhold

Hva faen feiler det folk idag!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg står opp og leser som alltid lokal avisa på nettet..

 

Det første jeg leser er at 3 biler er total skadd i brann, og en annen har store skader etter at de alle har blitt påtent. De som har gjort det, har også forsøkt å tenne på Kiwi butikken her jeg bor. 400 meter fra leiligheten min.

 

Over Kiwi butikken er det 8 bosatte leiligheter med mange eldre mennesker... Bilene stod parkert ved barneskolen her ute, rett ved butikken..

 

Hva er det for noe galt oppi hue på folk!!! Tenk om de hadde klart å fyre opp butikken, da kunne mange menneskeliv gått tapt!!! ÅÅ, jeg blir så forbanna!!!!!!!!!!!

 

 

Syke mennesker!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skummelt...

Ofte er det ungdommer som ikke tenker spesielt langt som gjør sånne ting.

Skrevet

Ja desverre. Husker feks den gangen noen gutter jeg gikk på ungdomsskolen sammen med, tente på "sotarn" ( plassen vi smugrøykte). Dette syntes de var både tøft og moro, men de tenkte ikke på at det var en barnahage like ved og at vinden på toppen låste den veien.. brannvesnet kom og fikk slukt brannen heldigvis før den spredte seg den veien..men det kunne gått galt. Det var også bolighus nærheten.

 

 

Skrevet

Skummelt ja!

Mine besteforeldre bor over Kiwi, så jeg ble litt skremt når jeg leste det!

Skrevet

over kiwi på skjærhallen?

Skrevet

Jepp

Skrevet

uff, godt det gikk bra! Jeg håper de drittsekkene blir tatt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...