xanadu -høygravid- (24/8-07) Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 He he he... Er blitt skikkelig hoven i trynet. Nesa mi er snart dobbelt så stor og jeg ser ikke ut!! Ble sånn sist også, men det var heeelt på slutten og da var det liksom "føde-tryne.." Nå ser jeg omtrent helt lik ut til Fiona i Shrek.. I trollversjonen altså! Jammen godt jeg er vel etablert og ikke skal på sjekkern!
Noah A*3 daga over* Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 hehe..artig andre å sammenligner seg som fiona i shrek..sånn i føle meg av og til å..spes fingrene og beina...sukk..begynne å få det i ansiktet å no...sukk
Duracellgirl*prøver* Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 det såkalte føde-trynet kom til meg for flere uker siden... ser ikke ut.. eller jo jeg ser ut som et takras føler jeg selv... hoven og dratt i hele fjeset.. i tilegg til svart/gul under øynene som resultat at svært lite søvn... jada..herlig... huff.. ser på bildet som var i avisa av meg når jeg fikk mitt første barn... ser jo ikke ut.. gul rundt øya og helt oppblåst i hele tryne. fyda.
3 skatter ute:) Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 ja er grunner som gjør at man har bilde av bare ungen i avisa:)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 sant.. men det tenker man ikke på som førstegangs.. hehe.. tror nok det blir storebror som får være med på bildet denne gangen.. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå