Gå til innhold

MissKrølle... er du her? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare si at jeg har forsøkt å svare deg med post, men plutselig har det tydeligvis skjedd ett eller annet som gjør at jeg ikke får sendt noe som helst... aner ikke om det er fordi det har skjedd noe med min pc eller systemet, men det skjer ingenting når jeg forsøker å svare deg.

Har sikkert prøvd 40 ganger allerede hehe, og prøver nok igjen senere i dag også... men da vet du hvorfor du ikke har fått noe svar av meg ennå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her! Min post var også sånn en gang, fikk ikke sendt noe. Det ordner seg sikkert :) har sendt deg en PM nå iallfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...