...Misa Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Vil bare si at jeg har forsøkt å svare deg med post, men plutselig har det tydeligvis skjedd ett eller annet som gjør at jeg ikke får sendt noe som helst... aner ikke om det er fordi det har skjedd noe med min pc eller systemet, men det skjer ingenting når jeg forsøker å svare deg. Har sikkert prøvd 40 ganger allerede hehe, og prøver nok igjen senere i dag også... men da vet du hvorfor du ikke har fått noe svar av meg ennå
Krøllefrøken Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Jeg er her! Min post var også sånn en gang, fikk ikke sendt noe. Det ordner seg sikkert har sendt deg en PM nå iallfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå