Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #26 Skrevet 14. juli 2007 Slike morsmelkerstatningstråder og barnesetetråder engasjerer meg lite vennen:-)
KaMa Skrevet 14. juli 2007 #27 Skrevet 14. juli 2007 Meg også. Har faktisk aldri diskutert bilseter (har ikke bil) og heller ikke mme, da jeg aldri helt har skjønt problemstillingen... Men siden du drar frem slike eksempler, regner jeg med du har erfaring fra slike tråder. Du lurer ikke meg. :-D
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #28 Skrevet 14. juli 2007 Hør her Kama... jeg vet at du er dronningen av alle canestentrådene vi har hatt inne på kranglesiden, men det betyr ikke at disse trådene engasjerer meg heller:-) Nei... her er det sommer, så ungene maser på meg... må stikke:-) ha en kjempefin dag!!! *smaaaaaaaaaaaaaaaask*
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #29 Skrevet 14. juli 2007 Altså..................bla..........bla........bla.......bla Samme gamle regla om igjen og om igjen forskjellen er at du har nick. DUMT spm DUMT svar. Ps, les svaret en gang til du som kan lese...... OG ja jeg mener siden her ikke er det samme uten yppert og mange andre,MEN nå tar dere opp han så SERVERER jeg MIN mening. Svelg den eller spytt den ut, det driter jeg i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå