Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Hun har kommet på besøk til oss nå i sommerferien. pga avstand er hun bare hos oss 3-4 ganger i året. Dvs hver 3 mnd eller hver 4 mnd. Da er hun litt hos besteforeldrene sine, ca 1 uke, så er hun hos oss 1-2 uker før hun reiser hjem. Denne gangen har jeg fått inntrykk av at besteforeldrene til samboern min vil at jeg og dattern min skal reise til hjembyen min noen dager slik at hun og pappa får være alene. Det er ikke så langt å dra hjem. 3 timer i bil. Jeg ble ganske lei meg jeg.. Må jeg og min datter rømme huset liksom nå som hun er her... ? Vi koser oss alle 4. Synes det er trasi. Hva er deres meninger ? Overreagere jeg ? ps : vil IKKE krangle, men anonym :/
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Det er jo bare å spørre mannen din det.. Han som bestemmer det vettu:o) Fint at dere koser dere sammen alle 4, det klarte nemmelig aldri min stemor da jeg var i nærheten:(
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Huff, det var trist og høre. Vet at mannen min bestemmer, og har fått inntrykk av at han helst vil ha oss her alle sammen. Har aldri trodd noe annet, og det har han heller ikke gitt uttrykk for. Så når besteforeldrene innsinuerer at vi burde dra bort så dem får vært alene, da blir jeg litt lei meg. Hvorfor det liksom ? Vi er jo familien hennes alle sammen. Traff samboer da dattern hans var bare et halvt år. Kanskje dem mener at han aldri har hatt noe særlig alenetid med henne, og trenger det.. vet ikke.. jeg ble allefall skuffa.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Kunne noen ha lagt dette ut på skravle for meg ? vil ha flere svar. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå