LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Lurer litt. Kan man begynne på kuren uten å ha fått tablettene? Har bestillt, men ikke fått de. Har stics. MEn om jeg blir sinnsykt dårlig uten tablettene så er det vel lite lurt.
Mrs. Bouquet Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Jeg gjorde det, gått på kuren siden forrige fredag uten tabletter, fikk de først i går. Merka ingenting jeg. Men jeg har hatt ganske lavt inntak av karbohydrater ganske lenge, men ikke så lite som under ketolysekuren.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2007 Har du gått ned noe da? Hvor finner du gode oppskrifter og oversikt over hva du kan spise? JEg måtte bestilleboken også, den var ikke å få tak i her i området.
Cat.68 Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Ja det kan du, Man MÅ ikke spise tablettene, men dem hjelper fint.
Mrs. Bouquet Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Du finner noen oppskrifter på www.lavkarbo.no Har gått ned 16.6 kg siden jeg begynte med lavkarbo, Har vært gravid i mellom der, men de kiloene regner jeg ikke med. På en uke med ketolysekuren har jeg gått ned 2.5 kg. Tror ikke tablettene avgjør hvor mye en går ned, i alle fall ikke i stor grad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå