Gå til innhold

Sonia


SusieQ-Anna210707+Kasper090409

Anbefalte innlegg

Fremdeles ingen baby i Stavanger heller?

Her finnes det ingen tegn paa foedsel overhode. Var paa kontroll i gaar, alt var fint og babyens stoerrelse er faktisk litt over gjennomsnittet... hjelp... Be litt mye is og sjokolade her paa slutten tror jeg. Hvordan gikk det paa kontrollen din? Har jenta vokst mer som hun skal?

Jeg lurte ogsaa paa - hva synes du er fornuftig ventetid med aa reise til England for aa vise babyen til den andre siden av familien? Jeg lurte nemlig paa aa reise i slutten av august, da samboer begynner i ny jobb 1 sep. Synes du det er tidlig? Det spoers selvfoelgelig paa babyen. Men jeg er litt usikker her altsaa.

Blir spennende fremover naa. Tror det blir overtid paa meg. I alle fall noen dager. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Naa lurer jeg faelt paa om du bare har tatt en bim pause i helga eller om du faktisk har slaatt meg paa maalstreken.... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, hvis jeg ikke skal blande meg, og du kanskje vet allerede, -men ja, Sonia har født! natt til lør, ca tolv-ett-tiden.

 

Lykke til videre selv! -Kanskje du jobber med fødsel nå!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alva - takk for at du "blander deg". Visste ikke at Sonia hadde foedt jeg. Hun kommer nok med sin historie etterhvert da.

Naar det gjelder meg - neeei, ingen foedsel ennaa i alle fall. Men begynner aa bli ganske klar naa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende aa hoere "historien" din Sonia.

Her venter vi forresten fremdeles...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vi venter også! -Men har jo ikke termin før 30, -mens dere sikkert har født nå?! :-)

Satser på at Sonia og gjengen blir mer og mer fornøyd og glade, etterhvert som en blir vant til det nye livet!

Lykke til til deg og familie også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...