lillesøster skal bli storesøster Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Jeg får ikke i mine noe sånnt, begge tok tran til de var 3 mnd eller noe, så reiste vi bort, og når vi kom hjem nektet de. Eldstemann var vel gjerne 5-6 mnd da. Har prøvd å gi de både eskimo 3 kids og omega 3 for barna(med bringebærsmak) men ingenting vil de ha. Noen med samme problemet? Lillemor spiser/drikker ingenting "storebror" sier æsj til eller ikke vil ha, noe som har resultert i mange middager hvor ungene ikke smaker på maten. Prøver ofte å sette henne til bordet først,så hun er godt i gang før han kommer å sier han ikke liker. Da går det somregel greit. Lillemor er 20 mnd og storebror er snart 7 år.
fjordpia*3gullunger*+spire Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 æ får heller ikke i ho tran, men kjøpte biovit på matbutikken å d tar ho uten problem:) så prøv me d.... spurte helsesøster om at æ kunne gi ho d, å ho sa at d va helt greit, for de får i sæ de vitaminene dem ska ha med biovit....
Muffinsmamma Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 hei! har ikke gjort så mange forsøk med omega 3, prøver heller å få i ham fisk minst to ganger i uka. Ikke alltid det går heller. Jeg ville iallefall passet på å gi d-dråper. Er jo disse som er viktigst, iallefall for minsten. Om dere har et variert kosthold med mye grønnsaker og fisk så får barna dine nok vitaminer tror jeg. Om du vil gi eskimo - kan du kanskje dryppe det i yoghurten?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2007 joda, vi spiser endel fisk, så det får ungene. Grønnsaker prøver jeg å få i dem, men lillemor er ikke så begeistret for det. Var en god ide med å dryppe i yoghurten. Det må jeg prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå