virrevirrehodet Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Er dere fornøyd? Kan man brenne ut flere cder av samme opptak? Eller må man evt koble kameraet til en pc med dvd-brenner da? Hvilket merke har dere? Pris? Vil så gjerne kjøpe et videokamera, men har ikke så mange tusenlapper å rutte med..lurer derfor på om et dvd-kamera er noe for oss.. ser de ligger på 3-4000 de rimeligste! DV-kamera er vel slikt som tar opp på videotape? Det tror jeg ikke er aktuelt..
katty Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Hei. Vi har sony dvd kamera og er kjempe fornøyde. Tror ikke man kan brenne ut flere cder, men jeg er ikke så bevandret inn i det. Vi tvilte ikke, dv kamera var ikke noe alternativ for oss. Når vi kjøpte vårt i fjord kostet det 6000 kr.
virrevirrehodet Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2007 takk for svar! Er et sony kamera vi kikka litt på på nettet. Får reise i butikken og få litt info og, men tror det blir det;) Kjenner nok noen som kan ta en kopi av dvd slik at vi har backup (var det jeg tenkte på)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå