cecci79 og Robin Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 kjøpte meg en dongeri bukse i går. første som ikke er mamma bukse på et år. den er egentlig alt for stor over rumpe og lår, men så sinnsykt trang over den stakkars henge magen min..magen blir jo helt most når jeg har den på. skikkelig vondt å sitte o.l finnes det ikke noen lure triks for å få utvidet den i livet? kan ikke kjøpe større bukse, for da blir den bare posete nedover. utrolig kjedelig å måtte gå med mamma bukse 15 uker etter fødsel..
cecci79 og Robin Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2007 kaldt og ekkelt iallefall:) får kanskje prøve det.bare den ikke vier seg ut andre steder også. er jo meeer enn stor nok alle andre steder. skulle se på bukser i går, og kikka på mamma bukser på kappahl. ( synes enda mamma bukser er best over øm mage etter ks) men på alle de buksene sto det baby inside som dekor..kan jo ikke gå rundt med det nå når det er over 3 mnd siden jeg hadde en baby inside..hehe
snartmammapåny Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Du kan bløyte den bare der du vil den skal gå seg ut, så slipper du å gå rundt med en kliss våt bukse;) ellers så utvida jeg ei bukse med å bløyte den og putte brusflasker i midjen. Var veldig effektivt, men resulterte i at buksen ble altfor stor til meg da, så det var litt kjipt. Men den ble iallefall romslig rundt mitten;) Som et tips om du ikke orker å gå rundt med en våt bukse..
cecci79 og Robin Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2007 takk for tips. får ut og bløte buksa jeg. finne noe å putte inni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå