Gjest Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Grattis til meg selv Og denne dama må jobbe senere
ana baroma Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 grattis med dagen:) bare vent, snart er du halvveis til 70, sånn som jeg, hehe.
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Gratulerer med dagen! Bare barnet du da ;-) Jeg er halvveis til 60 - not so good
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Grattis da!! Kos deg på dagen din:o)
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Takk takk!!!!!!!!!!!! =) =) =) Eldstemann er LITT skuffa over at det ikke blir kaker and shit i dag, men siden både min samboer & jeg skal jobbe så skal min mor ha gutta i natt Så da kan jeg feire dagen min litt etter jobb med noen øl ute =)
Sentralstøvsugeren Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 Gratulerer med dagen:):) Håper den blir alt du ønsker for den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå