Gå til innhold

weeeeeeee, halveis 48 er jeg i dag! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Grattis til meg selv :P

Og denne dama må jobbe senere :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grattis med dagen:)

bare vent, snart er du halvveis til 70, sånn som jeg, hehe.

Skrevet

Gratulerer med dagen! Bare barnet du da ;-)

 

Jeg er halvveis til 60 - not so good

Skrevet

Grattis da!!

Kos deg på dagen din:o)

Skrevet

Takk takk!!!!!!!!!!!! =) =) =)

 

Eldstemann er LITT skuffa over at det ikke blir kaker and shit i dag, men siden både min samboer & jeg skal jobbe så skal min mor ha gutta i natt :D

Så da kan jeg feire dagen min litt etter jobb med noen øl ute =)

Skrevet

Gratulerer med dagen:):):) Håper den blir alt du ønsker for den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...