Gå til innhold

Noen som har opplevd disse symptomene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller, er dette symptomer?

 

Jeg har IKM på tirsdag (tror jeg), el-testen slo ut seint på en tirsdag så da regner jeg med at jeg hadde el på onsdag og at ikm blir på tirsdag...

 

I går, helt ut av det blå, ble jeg plutselig kjempekvalm og veldig svimmel. Jeg så dobbelt, og lydene ble borte...Jeg holdt på å besvime, men klarte å sette meg ned. Da ble det gradvis bedre. Men jeg kunne ikke stå rolig oppreist på et par timer etterpå for da begynte det igjen. Nå kjenner jeg ingenting til det. Har jo lest om lavt blodtrykk, men kan jeg få dt allerede før IKM...?

 

I tillegg har jeg veldig følsomme tenner, det gjør vondt å tygge potetgull...Det bruker det ikke gjøre. Dette begynte også i går. Er dette symptomer på at jeg er så heldig så jeg er gravid, eller bare håper jeg litt for mye...?

 

Tok en QR i dag, men den var negativ...Bruker de å slå 3-4 dager før IKM, eller var jeg litt tidlig ute? Håper det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vent til IKM med å teste

symptomer finnes i alle varianter, så hvem vet hvordan din kropp forteller deg at du er gravid,

den forteller deg det hvertfall, på en eller annen måte, merkbar eller ikke.

så kanskje er du gravid, test tidligst den dagen du skal ha mens hvertfall.

så dumt med sånne negative skuffelser,

eller sånne som slår ut positivt pga kjemisk graviditet, så blir de negative.

ingen vits i slike skuffelser.

er det ikke slik at ca halvparten av alle befruktinger ikke blir noe av, men mange av disse er aldri oppdaget engang fordi man får blødning når man skal ha mens og det virker som en normal mens.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...