Gå til innhold

når man har bekkenløsning , har man da vondt bare ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i ryggen eller også på sidene av hoftene ... ?? begynner og bli litt tung jeg nå og merker at kroppen forandrer seg. Er 25+3 uker på vei :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde vondt nedover lårene fra hoftene, på innsiden av lårene, nederst i korsryggen og på skambeinet....

Skrevet

ja da høres det ganske likt ut .. men har ikke vondt på skambeinet jeg da ...

Skrevet

Jeg har vondt bak, i benet på rompa liksom. Så stråler det litt ned i benene når jeg går på en måte... når det er ille sklir bena av hoftene på en måte... så da må jeg har hjelp til å komme meg rundt.

Får du behandling da? Det hjalp ikke meg noe, men har hørt det hjelper andre. Det er også gratis når man er gravid.

Skrevet

Hadde utrolig vondt i skambeinet beggegangene, men visste ikke at det var bekkenløsning...?

Jobbet fullt til siste slutt, jeg =)

Skrevet

ååå det viste jeg ikke at det er gratis når man er gravid - til fysioterapeut da eller ??

Skrevet

Ja, til fysio. Men du må ha henvisning fra legen. Veldig bra tilbud, hvis ikke hadde det gått MYE penger til det...

Skrevet

på meg så starta det som kramper nedover låra i uke 8, og ble etterhvert mere på hoftene, spesielt venstre, og i halebeinet p¨å en måte..

og skambeinet!

Skrevet

For at fysioterapi skal være gratis, må det stå "bekkenløsning med gangvansker" på legehenvisningen. Står det kun bekkenløsning, har man ikke krav på gratis fysioterapi.

Her hjalp bassengtrening veldig godt, samt det å få låne hjelpemidler som glatte laken og tempurpute.

Skrevet

Ja, stemmer det rødhette. Jeg kunne ikke gå av og til så vondt hadde jeg, så jeg betalte aldri noe. Har veldig mange ganger...

Skrevet

Ok....jeg fikk beskjed av jordmor og IKKE bade i varmebasseng pga bakterier jeg ... men så tenkte jeg på det i ettertid at det var litt merkelig med tanke på de med sikkelig bekkenløsning inkl. meg selv ...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...