Gå til innhold

Klør inne i venstre håndflate, har termin idag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men klør ingen andre plasser... det er vel bare tilfeldig, hadde det vært svangerskapskløe hadde jeg vel klødd flere plasser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vet jeg, skal det ha sammenheng med at fødsel nærmer seg?

Jeg klør inni begge håndflatene omtrent hver dag, men ikke noe annet sted på kroppen.. Har faktisk ikke satt det i sammenheng med svangerskapet i det hele tatt jeg...

Skrevet

I begynnelsen i svangerskapet klødde jeg en del, særlig på magen. Sa dette på UL, da sa hun det gjør ikke noe, men begynner du klø under bena eller inne i håndfltatene DA skal du ringe føden...

Det er jo svangerskapskløe det heter, og det kanha noe med levra og gjøre eller noe, det kan ødelegge levra tror jeg...

Men vet ikke om det er tilfeldig at jeg klør der og ingen andre plasser liksom....

Skrevet

Oi, det har ingen nevnt til meg.. Går og klør inni håndflatene ganske ofte jeg... Kanskje ta en kjapp telefon opp til føden da, er ikke mer enn 26 + 3 enda, så jeg har ikke tenkt å føde for å si det sånn ;)

Har ikke du termin i dag eller i går eller noe? (litt dårlig husk =P) da kan det jo ha litt sammenheng da.. Ble ikke så særlig informativt svar du fikk av meg ser jeg :P

Skrevet

=P og nå ser jeg at det står i overskrifta at du har termin i dag =P *surrehue**

Skrevet

Hehehe :0)

På DIB var det ei som sa jeg kunne vinne penger hvis det var i høyre hånd. Men må kanskje hive inn en tippekupong i dag ;0)

Kløinga er foresten gått bort nå, men det klødde veldig til morgenen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...