Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Jeg må virkelig si det. Jeg elsker å være gravid! Jeg har ingen alvorlige plager (sliter litt med bekkenet ved mye gåing). Jeg kjenner masse liv i magen, som også har fått en fin fasong nå og alle ser at jeg er gravid! Jeg har aldri vært i så godt humør som jeg er nå, og jeg kjenner at jeg ikke orker å la andre som er i dårlig humør påvirke meg! Tidligere var jeg en del morgengretten, mens nå så våkner jeg tidlig av meg selv i supert humør, og gleder med til alt jeg skal gjøre/ikke gjøre. Jeg har fått vite at alt er så langt i skjønneste ordne med barnet mitt, og at det blir ei lita jente som kommer til verden 25 november! (ble satt frem 9 dager :-) ) Samboeren min har begynt å glede seg enormt til snuppa kommer også, og det er ingenting som er bedre enn det!! :-) Så jeg må bare få dele det med dere : Livet er herlig!!! :-)
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 så herlig å lese ) jeg vet hvordan du har det,savner det å gå gravid sååååååååååå mye... det er så herlig når man ser fin ut,vet barnet har det bra og bare går å venter på at h*n skal komme ut ) nyt tiden du har igjen fult ut,snart er det over . klem
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Så bra da:-) Men de første 6 mnd er bare velstand, det er først når man virkelig begynner å bli tung at ting blir verre..Tro meg:-) hehe.. Lykke til videre..
3 skatter ute:) Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 noen har det verst på slutten, noen har det verst i starten, noen har det ikke ille. flott at man kan kose seg og være gravid. jeg for min del har ikke fått nyt det i fulle drag pga annen sykdom som slår inn når jeg er gravid. men uansett, det er herlig og vite at inne i magen min vokser det en liten baby som om ikke altfor lenge skal få komme ut til mamman og pappan sin, og storesøstrene sine. så om man plages med forskjellig, så får en bite det i seg, det kommer noe fantastisk ut av det. og så er det herlig at noen ikke plages og bare kan nyte graviditeten sin:)
nudi *fødeklar* Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Så godt å høre at du koser deg!! Håper resten av svangerskapet blir like fint. Lykke til!!
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 fint for deg... bare vent til de siste måneene.. når bekkenet føles som et gngagsår.halsbrannen svir i drøvelen. beina dine har fått elefant størrelse. man har utflod som en gammel dame med inkontninens... lykke til og kos deg..
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 Godt å lese om noen som opplever det sånn også! Hehe ) Jeg var helt RÆVVA på å være gravid, begge gangene. IKKE min greie! Fødsel og ammestyr og barneoppdragelse og alt annet - helt ok. Graviditet - ÆÆÆÆÆÆÆ!
milly:) Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 Til hovedinnlegger!!!: JEG ER HEEEEEELT ENIG MED DEG!!! Og jeg har 23 dager igjen til termin! De siste månedene har graviditeten vært sååå vakker, og jeg setter pris på hvert minutt jeg er gravid! aldri vært sterkere, mer vakker, i bedre humør eller noe som helst!!!! Så fint å høre at det er flere "som meg". Kos deg som bare det du, og ikke tenk på at det blir "verre", for hos meg har ting bare blitt mer og mer herlig siden testen viste positiv!!!
milly:) Skrevet 14. juli 2007 #9 Skrevet 14. juli 2007 Har forresten ikke halsbrann, bekkenet er ikke vondt, utflod er ingenting å nevne... alt ER faktisk fryd og gammen.. hehehe:) har en veldig fiiin holdning til når noe er ubehagelig også.. ikke dyrke sin egen smerte, men se positivt på det og kose seg! Lykke til alle sammen! Kleeeem
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. juli 2007 #10 Skrevet 14. juli 2007 så bra at du koser deg i graviditeten og at du har lite plager... Har det greit jeg også, men selvsagt noen plager skulle jeg vært foruten:) Men syns det er fint å gå gravid ja, elsker å kjenne spark fra lille gutt:)
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #11 Skrevet 14. juli 2007 Åååååå.... Gjett om jeg ble misunnelig nå da?!!? hehe... Har prøvd i et år vi... uten suksess... fikk mensen i går _igjen_... men det er slike innlegg som dine som gjør at jeg holder motet oppe! Jeg SKAL klare det! Det er JEG som senere skal skrive sånne "glad-innlegg" og juble over mirakelet i magen min... NÅ er det min tur!!! NYT graviditeten og tenk så heldig du er!!! Gratulerer, du skal bli MAMMA!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå