Gå til innhold

hørte sambo tok seg et ronk

Anbefalte innlegg

Skrevet

på do.. vi var på ferie hos familien og ble lite sex pga mye folk og baby som skal ha pupp om natten.. hørte han stønnet stille og hoppet i dusjen etterpå - uff, hvorfor gidder jeg bry meg, MEN det gjør jeg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i all verden skulle det bry deg?? Er da hans kropp...

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor mange henger seg oppi om partneren runker/mastruberer eller ikke.. Det er da for faen helt naturlig!

Skrevet

klarer ikke skjønne det jeg heller. Va er galt med å runke ? Det er da godt ;)

Skrevet

ENeste jeg hadde reagert på var hvis han feks hadde runka for så og ikke ville had sex med meg etterpå....da hadde det blitt rabalder.. men har heldigvis ikke det problemet.

Men når slike ting skjer så er det vel noe riv ruskende galt i forholdet??

Skrevet

Gud, lo så jeg grein når jeg så videoklippet. Høydepunket var da ha putta fingeren i rompa!! HA-HA-HA=)

Skrevet

vet ikke selv hvorfor jeg gjør det eller blir sjalu, men jeg blir det..!! vet det for faen er naturlig;) er bare så irriterende å bry seg!!skulle ønske jeg bare kunne gi F i det, tro meg"!

HI

Skrevet

åh, det er ikke noe problem..han foretrekker sex, men ikke alltid like lett med baby i huset;( men man setter mer pris på det når man får det til da;)

Skrevet

"På ferie med familien..."

Jeg blir svett bare ved tanken på å ha meg litt med meg sjøl innen svigermors hørevidde.. Ser for meg tynne hyttevegger og at alle har hørt det..

Godt gjort å få den opp, syns nå jeg:)

Jeg skjønner forresten at du ikke syns det var noe særlig, selv om det er naturlig og blablabla. Litt kjipt likevel, men pytt:)

Skrevet

Hihihi......

Men at det skal skremme folk fra å ta seg en håndjager? Dårlig tro på den du.

Skrevet

Ha ha ha ha ha, så for meg en gjemg med pygmeer som sto og nappa loffen under palmene=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...