stinky-monkey Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Ja, jeg begynner tildig.. I know :-) Men vi skal dra til byn snart på shopping, og blir vekke mesteparten av dagen, og kommer hjem seint og skal lage middag da. Så jeg trenger noen gode middagstips før vi drar, sånn at jeg vet hva jeg skal handle med hjem til middagen :-) Tenkte på noe godt med kylling.. Noen med en god oppskrift å dele?
3b@rnsmor-30* Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 har ikke finni ut hva jeg skal ha til frokost engang jeg.. hehe.. men middagen i morgen er klar da... da skal vi grille pølser før vi reiser i bursdag på ettermiddagen.
Mille** Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Har knapt svelgt unna frokosten, men vi skal ha grøt til middag og i kveld skal vi teste den nye campingvogna vår og kose oss med rundstykker og godt pålegg. Er dessverre ikke så flink med kyllingoppskrifter. ;o)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Den avgjørelsen tar jeg seinere idag,har jo ikke fått i meg nok kaffe til å tenke på det:)) Uff synes det er skikkelig vanskelig å finne på middagsmat jeg....er så lei av alt liksom:)
Alba44 Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 Vi er bedt bort til middag, så vet ikke hva det blir. Garantert noe godt ;o)
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #10 Skrevet 14. juli 2007 taco eller nachotellerken, men hjemmelagt guacomole.
*Rutletutt* Skrevet 14. juli 2007 #11 Skrevet 14. juli 2007 Enten skinkepai, kyllingwok eller kyllingfilèt med salat og amerikanske "biscuits" - nammenam....får se hva jeg gidder å lage til;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå