McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Vi skal bort i kveld, så i går satte jeg i gang med å pumpe, men gjett hvem som glemte melka på kjøkkenbenken når jeg gikk og la meg... Den ene var ferdig pumpa kl 21 og den andre var ferdig nærmere kl 23.30. Kl 07 kom de seg i kjøleskap, men da har de kanskje stått for lenge ute.. Og mini har fått mm hele tiden, han er nå 7 mnd, hvis han skal få mme, må han ha litt tilvenning på det da? Noen som vet??
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 jeg mener den ikke er holdbar så lenge i romtemp.. Så hadde nok kastet den.. men kanskje det står noe på ammehjelpen.no.. trenger ikke tilvenning for mme.. Har iallefall jeg hørt da.. Men mathias kaster opp hver gang han får mme..
Tiddelidu Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Jeg hadde ikke tatt sjansen på å bruke melka. Det er ganske mange timer.. Har ikke hørt man må tilvennes mme, men noen anbefaler å ha prøvd det før barnevakta skal gi, i tilfelle magevondt. Det var ikke noe problem med min.
Helene <3 Sarah Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Huff, jeg hadde ikke tatt sjangsen nei, men gråt ikke over spilt melk (hihi morroklumpen meg).. Kan godt gi mme sånn på tampen..
SaftSuse *Overtid* Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Hadde nok ikke heller tatt sjansen på å gi han den melka,bedre å være på den sikre siden )
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2007 Da er melka kasta.. Litt synd, for sliter sånn med å få pumpa så det tar laaang tid før jeg får så mye som jeg trenger. Men men, har starta på nytt nå, så gir mme til neste måltid og håper han spiser det da. Likte det ikke sist vi prøvde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå