yasmina Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Hehe.. Her er det 45 grader i dag, men naa tar vi ungene med oss til innendoers skibakker i Dubai. HAaper vi kan faa tatt en rund eller to i bakken ogsaa selv om det nok blir mest akebrett
Mille** Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Stilig! I 45 grader så høres det jo ganske vanvittig ut! Hehe.... )
melkekua™ Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Jøss, de har litt av hvert i Dubai skjønner jeg ;o) Kos dere da! Hva jobber mannen din med siden dere bor i Dubai?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå