Gjest MMJ Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Men, alt er som før, kjenner ikke noenting...
**Min nydelige Milla** Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Grattis til oss.. Jeg også Og jeg får nok ei lita prinsesse i dag, sitter med VONDE rier Håper ditt nurk også kommer snart..
Gjest MMJ Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Oi, noe på gang hos deg, heldiggrisen!!!!!! Spiste just grøt med MASSE kanel... -så vi får se, hehe :0) Jeg er moden i følge jordmor, men har ingen åpning. Dette sa hun i går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå