Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 bare lurte på hvornage det var i samme båt som meg
xanadu -høygravid- (24/8-07) Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Har en sønn på 10 fra et tidligere forhold. Men de har ikke hatt kontakt på 8 år. Så han kaller samboeren min for pappa. Og nå venter jeg altså sønn nr. 2. Altså: snart 2 barn med 2 menn.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 venter nr 4 med 4 og fy det er ikke lett .... vet ikke helt hva jeg skal finne på
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 venter barn nr. 3 med far nr. 3... førstemann ga meg valget mellom han eller barnet... der kom barnet... andremann dro når babyen var 5 uker gammel... tredjemann står på kjøkkenet og vasker opp og rydder kjøkkenet og jeg sitter her og slapper av Problemet med å ha så mange fedre er faktisk ikke fedrene i seg selv - men folks holdninger og evne til å slenge med leppa istedenfor å tenke at - wow, denne jenta tar faktisk ansvar for sine handlinger... jeg har 2- snart 3 flotte barn og har aldri tenkt tilbake på hvor flott liv jeg kunne hatt uten de... -noen har faktisk spurt meg om jeg ikke har angret mange ganger... skjerpings sier jeg da Elsk barna deres jenter barna vi har er de flotteste vi har, og de skal vi være stolte av
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 en sønn på 8 med en som ikke bryr seg om ungen sin,ser han maks 3 ganger i året om det er så vell...så denne med min samboer:)så min samboer er far til begge to,er ikke alltid det biologiske som teller....
Yoggy ; ) Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Ett barn med en pappa : ) men snart har vi två...
sistemann Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 heldige meg. Eg har det enkelt. 4 barn med samme far. Kanskje litt kjedelig vil någen sei - men nei.anbefales.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 14. juli 2007 #9 Skrevet 14. juli 2007 Har en datter på sanrt 20 med 1 samboer. Dette forholdet tok slutt etter 7 år sammen. Jenta var da 4 år. senere traff jeg ham jeg nå er gift med, har en gutt på 5 med ham og venter nå et barn til. Altså snart 3 barn med 2 forskjellige fedre. Går helt fint. Jeg og tidligere sambo har samarbeidet noenlunde greit hele tiden.
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #13 Skrevet 14. juli 2007 To barn med exen og venter nr. 3 med sambo. Går fint det, men er litt glad for at ikke sambo også hadde barn fra før.
~Simelisa & Marina~ Skrevet 14. juli 2007 #15 Skrevet 14. juli 2007 jeg har snart 3 barn og det er med samme mannen som jeg har hatt i 13 år og som jeg elsker vilt over alt i verden <3
preggymama_fødeklar Skrevet 14. juli 2007 #16 Skrevet 14. juli 2007 Snart 2 barn med to fedre, og veldig lykkelig med det:-)
2barnsmammasnart Skrevet 14. juli 2007 #17 Skrevet 14. juli 2007 Venter barn nr 2 med samme far på begge... (er sammen med pappaen)
nicco Skrevet 14. juli 2007 #18 Skrevet 14. juli 2007 Jeg har snart 6 barn med samme mann, tror egentlig ikke det er så vanlig.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #21 Skrevet 14. juli 2007 Har 2 barn med 2 forskjellige. Venter tvillinger med far nr 3. Høres brutalt ut.....................var sammen 6 år med far til nr (var kun 18 når vi ble sammen, og vi vokste fra hverandre) Samboer i 8 år med far til nr, for å oppdage at han hadde vært utro delux, som jeg ikke klarte og leve med. Ville da være alene, inntill jeg møtte mannen i mitt liv, som jeg har vært sammen med i 3 år nå, hvorpå vi fikk den gledelige nyheten om at vi skal ha tvillinger. Er overhodet ingen flyfille og har spurt meg selv mangfoldige ganger om hvorfor livet mitt skulle bli så komplisert på en måte...................men på en annen måte så, er samarbeidet veldig bra med fedrene og det går smertefritt. Eldstemann er jo 15 år og ganske selvstendig, med vi får nok kjørt oss med 2 små nå. Ser uansett på barna som en stor gave i livet, uansett hva folk måtte ønske å dømme meg for:)
Kummin&Lillesel Skrevet 14. juli 2007 #22 Skrevet 14. juli 2007 1. barn her, så det er kun en far. Har jo helt klart store håp og forventninger om at det blir kun han som er far til eventuelle fremtidige barn også. Han er jo helt fantastisk!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 14. juli 2007 #25 Skrevet 14. juli 2007 1 barn med 1 far, men er ikke sammen lenger så d blir vel flere fedre etterhvert....Herli å se at andre har fått ny kjæreste selv om de har barn.... d har bekymret meg, men selvfølgelig valgte jeg babyen min selv om jeg tenkte på d med å få kjæreste og flere barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå