Gå til innhold

hvor mange barn med hvor mange fedre har du

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter også barn nr 3 med far nr 2. Jeg har en på 9 år med eksen og en på 3 og venter 3. mann med mannen jeg er gift med i dag.

Hadde virkelig ikke planlagt å få flere med en annen mann men sånn gikk det og glad er jeg for det! Noen kan direkte være ufin! Nesten så jeg ønsker at de kunne oppleve det selv!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går fint an å planlegge om man vil ha barn med samme far eller flere fedre! Som sagt, har min mor 3 barn med 3 fedre, men det er ikke noe for meg. Har blitt forskjellsbehandlet siden de to andre kom, ikke noe moro.Så på en måte har jeg opplevd det selv. Elsker søsknene mine da. Det er ikke å være ufin å si at jeg ikke vil ha barn med mer enn en mann. Det er hva jeg vil, ikke hva andre skal.

Skrevet

Det er jo synd at du er blitt forskjellsbehandlet. Men det er jo litt vanskelig å si nå . Alt kan jo skje i framtiden . Kansje finner du en mann du faller pladask for og da er det jo lite sannsynlig at du nå kan si hva du kommer til å føle da.....

Skrevet

nr 1 på tur med far nr 1=)

Skrevet

Det er helt sant det dolsi, får rette meg selv da..:

Håper jeg får alle med en, hvis ikke er det ikke noe galt i å få med flere. var ikke ment for å dømme andre som fikk med flere, men hva jeg ønsket selv:-)

Skrevet

venter nr tre med min kjære gjennom 7 år

Skrevet

Venter nr 2 med far nr 2. Har ei datter på 12 som jeg har med x mannen min, og nå venter jeg ny beibi i januar. Han har ingen fra før.

Enig med krokodillemor!

Og til kritikerne som trod de er så mye bedre enn alle oss andre: Husk det er et bredt spekter i alder her inne så vi har kunnet ha mange både lange og korte forhold som kunne ha resultert i barn. Sånne ting skal man -aldri- kritisere noen for. Vi kjenner ikke vedkommende som sitter på andre siden av skjermen og skriver, så hvilke valg og hva de har gjort har vi ikkeno med! Seriøst!

Skrevet

Jeg og min mann venter vår gutt nr 3 sammen. Vi har bare felles barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...