Gjest Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 SNuppen fikk vaksine på torsdag.. og fra torsdag til fredag sov jeg så og si ingen ting.. snuppen hadde feber og var veldig sutrete stakkar.. Og i går når jeg la han.. våknet han etter et par timer og begynte å sutre igjen.. litt varm.. Så jeg tok han med inn i senga.. og der sov han sammen med meg hele natta.. ( sambo jobber netter nå... så da er det liksom good plass.. ).. Var sikkert veldig dumt.. Men veldig deilig å sove ja..
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Syns ikke det var dumt jeg! Både han og du hadde sikkert godt av det
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 hver gang noen av mine unger er syke så får de lov å sove i senga mi med meg, gubben kaster jeg ut av soverommet. Synes det er trygdt å ha henne nært så jeg får sjekket ofte hvordan barnet har det. Hun har ikke vant seg til å sove i min seng av den grunn.
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Satser på at det går greit.. Var veldig kost å ha han i min seng da.. og han sovna jo nesten med en gang.. sutra et par ganger.. men ga seg bare jeg strøk han på hodet.. Uff.. så nydelige de små gulla våres er!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå