Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 igår da jeg var ferdig på jobb fikk jeg noen ubehagelige smærter i magen.vet ikke o det var falske kynnere eller hva.har aldri opplevd noe slikt.fikk det med noen min mellomrom og det kom 4 ganger.hadde det ikke slik med min første.veldig ekkelt.er kun 7 mnd på vei.noen som har opplevd lignende.jeg trodde nesten jeg skulle føde.hadde ikke gjort meg så mye i grunnen:)sålengebarnet er friskt.jag har no kjent liv idag da så han er no med:)det var jo og fredag 13 igår.ekkelt
@nne p@ l@nne Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Jeg har hatt veldig mye rie liknende smerter dette svangerskapet. Begynte i uke 29. Kjempe kjedelig og kjempe slitsomt. Men det er vist helt ufarlig. I hvert fall i mitt tilfelle da! Har ikke hatt det sånn i de to andre graviditetene da jeg knapt nok merket kynnere.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 hadde det likt jeg og.begynmte faktisk rundt uke 27...kan være muskler som strekker seg,falske rier og det skal ikk evære farlig.kan vær lurt å sjekke en gang så vet du at neste gang det skjer er det ikke noe å bry seg med:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå