**Min nydelige Milla** Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Sitter i sofaen med teppe rundt meg og regelmessige rier (tror jeg). Våknet kl 4 og har hatt vondt med 6-8 min mellomrom.. Skal det komme et nurk på selveste termindato da?
Kiwi med maispire Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Jeg er våken;) Har vært våken siden halv 5:) Håper nurket ditt kommer nå
Carta Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Jøss...! God timing! Det er ikke mange som klarer det! Har 7 uker igjen og våken med halsbrann... holder på å bli gal!
**Min nydelige Milla** Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2007 Har noen av dere født før?? Jeg må liksom bite tennene sammen når det står på (ca 30-40 sek), det må jo være rier det?? Jeg har hatt masse mensmurringer og kynnere de siste to ukene, men nå er VONDT i forhold..
Carta Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Jeg har førstegangs, så jeg har ikke peiling! Men det høres veldig "riete" ut. Sier de ikke noe om at hvis det ikke gir seg når du leer på deg, eller sånn, så er det rier? Også hvis det kommer regelmessig i tillegg da, så høres det sånn ut.
**Min nydelige Milla** Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2007 Det gir seg ikke nei.. Syns det kommer mer når jeg reiser meg opp jeg. Orker ikke. Hehe.. Men ja, dette må være noe. Er noe mer kraftig enn mensmurringene og kynnerne de siste ukene i alle fall.. Men føler alikevel jeg bør ha litt vondere før jeg ringer føden.
Carta Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 Går jo an å ringe å høre hva de vil du skal gjøre. Syns "alltid" folk blir bedt om å vente til de er regelmessige med 5 min imellom, men det må jo avhenge litt av hvor lang vei du har til sykehuset bl.a. også.
**Min nydelige Milla** Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. juli 2007 Ja, får sikkert bare beskjed om å vente.. Hehe. får stole på kroppen, og tror jeg er klar til å dra når det blir vondt nok. Har bare 15-20 min til sykehuset, og sambo er brannmann, så han får kjøre utrykning.
Carta Skrevet 14. juli 2007 #9 Skrevet 14. juli 2007 Heldig med veien da i allefall! Vi har 45 min om trafikken flyter. Så jeg håper bare ikke bebisen vil ut midt i rushet. Så utrolig spennende!!! Er vel egentlig bare å sitte å komme seg igjennom og notere rundetider nå da!
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 14. juli 2007 #10 Skrevet 14. juli 2007 jeg er våken... hadde jo vært så morro om den kom nå da=D
**Min nydelige Milla** Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 14. juli 2007 Riene er der fortsatt. Ringt føden og drar utover når det blir ennå litt kortere mellom... Så da blir det muligens baby på meg i dag, ei lita prinsesse.. Morsomt om hun kom på termindato ja
Carta Skrevet 14. juli 2007 #13 Skrevet 14. juli 2007 Så utrolig spennende!!! Er vel bare 4-5% som faktisk kommer på termindatoen! Moro!!!
**Min nydelige Milla** Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 14. juli 2007 ja, tror ikke det er mange. Litt moro.. Nesten like moro som å få 7.7.07 detta her.. hehe.. Nå går jeg i dusjen litt, for detta gjør vondt..
Carta Skrevet 14. juli 2007 #15 Skrevet 14. juli 2007 Dusj hørtes deilig ut da! Får håpe ho kommer ut i dag da!!! Er vel ganske stor sjangs for det nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå