FruV Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Ligget i senga i 2timer og rullet frem og tilbake,har så mye kynnere at jeg får ikke sove.. Sikkert ikke noe på tven heller som vanlig..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Jeg er...nettopp lagd brownies!:-)
FruV Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2007 hørtes godt ut med brownies =) Hva dere sysler med når dere ikke får sove ?bortsett fra å bake =)
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Sitter og ser på film, mumser på sverige-nam, og surfer på diverse forum på nett deilig med ferie.... fikk mensen i dag, så er litt smådeppa pga enda en mislykket måned
FruV Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2007 Hvilken film ser du på da? Kan tenke meg at at du er litt små deppa,men kan vel ikke si annet enn at du får prøve igjen neste mnd.. Får håper det klaffer da =0)
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 En eller annen gammel krigsfilm på tv3... Harrison Ford ser ut som en skitunge omtrent *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå