Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligget i senga i 2timer og rullet frem og tilbake,har så mye kynnere at jeg får ikke sove..

Sikkert ikke noe på tven heller som vanlig..

 

 

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Jeg er...nettopp lagd brownies!:-)

Skrevet

hørtes godt ut med brownies =) Hva dere sysler med når dere ikke får sove ?bortsett fra å bake =)

Skrevet

Sitter og ser på film, mumser på sverige-nam, og surfer på diverse forum på nett :) deilig med ferie....

fikk mensen i dag, så er litt smådeppa pga enda en mislykket måned :(

Skrevet

Hvilken film ser du på da?

Kan tenke meg at at du er litt små deppa,men kan vel ikke si annet enn at du får prøve igjen neste mnd..

Får håper det klaffer da =0)

Skrevet

En eller annen gammel krigsfilm på tv3... Harrison Ford ser ut som en skitunge omtrent *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...